2010. április 1., csütörtök

Helyzetjelentés



Ezt a gyönyörűséget pedig megmondom őszintén:vásároltam.Úgy történt,hogy a jó múltkorában betértem a helyi kézműves boltba.Megláttam egy ajándékot,amit a tulajdonos kapott.Annyira megtetszett a hasonló kosárka,hogy nyomban rendeltem is Bucinak ,meglepetésként.Tegnap adtam át neki.Olyan finom illata van!Még nem láttam hasonlót sehol,gondoltuk megosztjuk veletek .Ugye milyen szép?Még a tálka is mézeskalácsból van,amiben a kicsikék vannak.


Nem tűntünk el teljesen.Alig van időm valamire.Állandóan dolgozok,vagy suliban vagyok.Szabadidőm semmi.Gyűjtögetjük a mintákat,új blogokat fedezünk fel,ámuldozunk mindenki milyen szépségeket készít.
Ezt a mesés ajtódíszt a kreatív szomszédunk készítette.Szerintünk tüneményes lett.Tud horgolni is,és ötvözte a virágkötős tudományát a horgolással.A kis kosárkát is tőle kaptuk.

3 megjegyzés:

  1. Ááááá! Micsoda hangulat van nálatok! A sütik káprázatosak! De minden olyan szép! :DDDD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók a sütik, a tálka,meg minden!!!:-))
    Sok locsolót kívánok!;-))

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű mézesek, nagyon tetszenek és a horgolt csodák is!!! :)

    VálaszTörlés

 

blogger templates | Make Money Online