2009. október 10., szombat

Betegség

A múlt vasárnap megfáztam. Ez ugye nem nagy dolog, történik ilyen az emberrel évente egyszer-kétszer. Viszont ilyen pocsékul még nem igazán voltam eddig. Szédültem folyamatosan. Vasárnap, hétfőn és csütörtökön dolgoztam. Elvileg kedden és szerdán itthon pihentem. Kamilláztam, orrot fújtam,aludtam, finom húslevest ettem (erre esküszöm ilyenkor), tömtem a C-vitamint magamba. Csütörtökön reggel a munkahelyemen mondtam a kolléganőmnek, hogy nézze már meg a vércukrom. Megszúrt; tökéletes az érték. Megkértem nézze meg a vérnyomásom. Az is jó. 20 perc múlva reggeliztünk, aztán ismét megkértem nézze meg a vérnyomásom, mert nagyon szédülök. Kicsit magasabb volt,mint lennie kellett volna. Fél óra múlva(épp ültem a széken), megkértem ismét, hogy most azonnal mérje meg mert mindjárt elájulok. Ahogy kimondtam volna, elájultam! Nem jellemző rám, sőt! Aztán elmesélték a történéseket. Gyorsan "feldobtak" az asztalra, vérnyomás mérés, EKG, branül be, vér le 3 csővel Vérnyomás: 180/100 Hgmm!!! Kezdtem magamhoz térni, a szúrást már éreztem. Még sosem volt bennem branül... Ja, és a jobb karomat alig éreztem. Még jó, hogy szanatóriumban dolgozom! Igénybe vettem az egyik szobát, és rámtették a betegfigyelő-monitort. Kaptam gyógyszert. Szédelegtem még mindig. Így telt a napom. Délután 4-kor már nem bírtam tovább feküdni. Úgy gondoltam, fel kell kelni, hogy tudjam szédülök e még. Megjött a labor eredménye is. Hibátlan. Hurrá. Sokkal jobban voltam. A szédülés picit megmaradt. Pénteken itthon voltam. Reggelről megint elkezdtem szédülni, reggelizés közben. Gyorsan(mint egy csiga) lefeküdtem. Bevettem a kapott gyógyszert. Pihiztem, jobb lett. De szédültem. Készítettek nekem a nap folyamán szív-ultrahangot és kaptam egy 24 órás Holtert is. Ezt ma délután vettem le magamról. Majd megkapom a kiértékelést is hamarosan. A vérnyomásom egész nap nézegettem, jó volt. Normális értéket mutatott. Még mindig szédelgek kicsit. Viszont úgy gondolom, ameddig a sok trutyi a homlokomból, arcüregemből nem távozik, én szédelegni is fogok.
Ma már annyiban javult a helyzet, hogy befejeztem egy kisebb hímzést és kertészkedtem is!:-)

4 megjegyzés:

  1. A kertészkedés már jó jel! remélem,tényleg csak ennyi volt a baj,és nincs semmi komolyabb a szédelgés mögött. Ha már hímezni is van kedved,akkor minden rendben!

    VálaszTörlés
  2. Vigyázz magadra és mielőbb gyógyulj meg rendesen. Sok pihenés az jót tesz!

    VálaszTörlés
  3. Ijesztő történet! Remélem, azóta már jobban vagy!

    VálaszTörlés

 

blogger templates | Make Money Online