2010. január 4., hétfő

Díj Rozanditól

Rozanditól kaptuk a díjat.Nagyon szépen köszönjük! A díjjal jár az is, hogy 7 dolgot el kell árulnom magamról.Mindketten leírjuk a 7 dolgot.Nem is igazán titkok,hanem inkább eddig le nem írt tények magunkról.:-)

1. Éva: felvettük videóra a Szomszédok c. sorozatot, mert imádom. /Buci: minden angol romantikus filmet felveszek videóra,mert imádom őket
2. Éva: hiányzik Svájc / Buci: Talán akkor voltam a legboldogabb,amikor Kalymnoson voltunk
3. Éva: gyógymasszőrködöm / Buci: kalózkodom a neten :-)
4. Éva: zenei általánosba jártam, aztán zenei gimnáziumba, tanultam furulyán, piccolón, fuvolán majd gitáron játszani / Buci: én csak szeretem a zenét!
5. Éva: imádom a csokit, minden mennyiségben / Buci: az életemből egy dolog hiányzik: TÁNC, csupa nagybetűvel
6. Éva: szívem szerint januártól-januárig bakancsban lennék:-) / Buci: a mai napig imádom a pesti sulimat(Mexikói u.60.) www.mozgasjavito.hu
7. Éva: 8-9 évig sziklát másztam / Buci: imádom a kacsa-és libamájat

Mi Kanadának adnánk tovább.Kedves Kriszti!Nagyon megkedveltünk Téged!Sok szép alkotást hozzál létre és mutasd meg nekünk!:-)

1 megjegyzés:

 

blogger templates | Make Money Online