2010. február 23., kedd

Mi lenne ha, ...

Főkolomp Zsuzsa "mi lenne, ha" játékra hívott. Kicsit megkésve, de íme a válaszaink. :)
1. Ha nyernék a lottón..
Buci: Bora-Bora-ra repülnék azonnal! A volt általános iskolámat finanszíroznám. Rengeteg szép emlékem kötődik "hozzá".
Éva: Szintén. Bora-Bora nagy álmunk! Rengeteg álmom van, hiszen ikrek vagyok, folyton álmodozok. Bucinak tutira csináltatnánk egy személyre szabott kocsit!! Fantasztikus tolókocsikat láttunk a neten, szuper járgányok léteznek, csak nem magyar tb-re ... :-)
2. Rossz szokás
Buci: Türelmetlen vagyok. Rigolyás. A rákok már csak ilyenek, szeretik a megszokásokat, és ezzel viszek másokat a sírba. Főleg az ikreket...:-)
Éva: Kissé szétszórt vagyok, kapkodós. Engem nem zavar, csak Bucit. :-)
3. Koffein
Buci:
Csak vissza kell nézni a decemberi bejegyzéseinket. Imádom a mindenki által gyűlölt Coca-Cola-t! :-) Tea-függő vagyok. Kizárólag "nemes" teára gondolok.
Éva: Csak halkan: nálam a koffein az egyenlő a csokival. Pont!
4. Színeim
Buci:
Szeretek mindent a kék kivételével.Na jó,a tengernél elnézegetem...
Éva: Zöld minden mennyiségben.
5. Mi van most rajtam?
Buci:
Játszóruha. :-) Rózsaszín póló-szürke nadrág.
Éva: Játszóruha-kutyás ruha. Zöld pulóver-szürke nadrág.
6. Háziállat
Buci&Éva:
Még nem nyilvánvaló????:-)
7. 10 év múlva hol látod magad?
Buci:
Kanadában Évával.
Éva: Kanadában Bucival.
8. A legutóbbi nagyon jó élmény
Buci:
Theo! Amikor megláttam Őt. Én simogattam meg őt először, úgy érzem ennek nagy jelentősége van.
Éva: Most is zajlik. Theo a fürdőbe kukucskált be... Nekem nagyon jó élmény :-)

Tinkmara-nak küldenénk a kérdéseket.



4 megjegyzés:

  1. Köszönöm lányok, hamarosan válaszolok. ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett az új fejlécetek!!! Szeretem a színes dolgokat,olyan jó nézni!:-)

    VálaszTörlés
  3. Puszi nektek!!!!!
    Olyan jó lett az új fejlécetek!!!

    VálaszTörlés
  4. Örülünk,ha sikerült egy kis vidámságot szereznünk!:-)

    VálaszTörlés

 

blogger templates | Make Money Online