2010. április 7., szerda

Felháborító

...hogy ez a köcsög magyar (német?) T-Home vagy ki tudja most mi is a neve,megszüntet 10 csatornát,miután 1-2 hónapja velük kötöttünk szerződést!Csodálatos marketingjük van,tipikus magyar mentalitásra vall!Most 1 évet várhatunk,hogy új szolgáltatót váltsunk.Lassan nem éri meg sehova sem leszerződni.Vagy mi is lopjunk-csaljunk a dekóderekkel-antennákkal?Annyira pipa vagyok!A legtöbb szolgáltató az utolsó bőrt is lehúzza az emberről!Arról már nem beszélve,miután a UPC-vel felbontottuk a szerződést,1 hétig nem volt tv adás(ami nem tragédia,tudom!),viszont számlázási idő megkezdődött a T-Home-nál.Hiába,hogy csak telefonon rendeltem meg a szolgáltatást.3 napig a semmiért is fizettünk.
Azért választottuk az új csomagot,mert számunkra értelmes-érdekes dokumentumcsatornákat kínált.Naná,hogy ezektől búcsúztunk is!Alig van időm tv-t nézni,és én(mi) nem vagyunk tv-ellenesek.Viszont úgy gondolom a legtöbb magyarnak ez az egyetlen még megfizethető szórakozási lehetősége maradt.Ha így folytatják a szolgáltatók,lassan elveszítik az előfizetőiket...minősíthetetlen.Még sorolhatnám az elégedetlenségeimet,de annak mindenkinek kijut biztosan.
Bocs,de ez már napok óta kikívánkozott.Ti hogy látjátok?
350-es benzint már ne is említsem...

4 megjegyzés:

  1. Egyetértem, megeértelek! Mi is végigjártuk ezt a kálváriát, mikor lemondtuk a UPC-t. Fizettünk ugyanis egy csomót, de ha egy kicsit is már beborult, akkor elment a kép. Esőről, hóról már ne is beszéljünk. Mikor lemondtam, akkor hogy hogy nem, azonnal ajánlgattak ilyen-olyan kedvezményeket. Mondtam, hogy 1. hamarabb kellett volna fölajánlani a kedvezményt, 2. attól nem lesz kép. Miután váltottunk, akkor nekünk is várni kellett az újra, mivel ásni kellett az utcában. Mikor megreklamáltuk, hogy egy hete várunk, felháborodva közölték velünk, hogy esőben nem ásnak!!!! Persze nem létkérdés a tv, én minimálisat nézem, akkor se a csodás magyar kereskedelmiket, de esténként szívesen nézem hímzés közben. Úgyhogy nem vagytok egyedül a bosszankodásotokkal!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Éva és Lilla!
    Magam már régóta ki vagyok akadva a magyar ügyintézésen, szolgáltatáson, legyen az bármi. Sajnos nálunk a fejekben még évezredek múlva sem lesz változás, nem igazán segítőkész és szavatartó a szolgáltatási rendszerünk, legyen az bármi, függetelnül attól, hogy épp mit szolgáltat...telefont, kötelezőt,áramot,bármit. Az biztos, ha egyszer fizetett az ember már kevésbé segítőkészek és széttárják kezüket és/vagy egymásra mutogatnak. A THome-mal már 3 éve megjártam, amikor a netelőfizetés mellé volt egy két éjszakás szállodai ajándékuk...gondolhatjátok, hogy azóta is várom...kétszer reklamáltam, falra hányt borsó volt...:-(
    A benzín és a gázolaj ár szörnyű, pont úgy, mint a kaja, a cipő, egyebek ára...legalábbis az átlagfizetéshez képest...Ez Magyarország!:-((

    VálaszTörlés
  3. A hatalom, vagy az, amit birtoklója annak hisz, mindent visz. Mert lehet, mert megtehetik, rettenetes.
    De azért nyugodj meg, naponta őrülhetnénk meg, de ezt nem tehetjük meg. MI nem. :o))

    VálaszTörlés
  4. A UPC-vel mi volt a gond? Nekünk is az van, néha-néha persze vacakol, de a kínálatból még mindig őket tartom a legjobbnak. Bár itt nálunk csak a DIGI jöhetne még szóba mint alternatíva, de róluk nincs jó véleményem.

    VálaszTörlés

 

blogger templates | Make Money Online