2009. március 11., szerda

Buci rendelt




Tegnap este nézelődtem a neten gasztro oldalakon.Találtam nagyon jó számomra újdonságnak ható oldalakat.Így született meg a mai ebéd: Hortobágyi húsos palacsinta.


Sütöttem 10 db palacsintát.Én nem szoktam cukrot tenni a tésztájába,most pedig sót tettem picivel többet,mint általában.Egy csirkemellet és 2 csirkeszárnyat megfőztem csirkepaprikásnak.Amikor készre főtt,a húst felaprítottam pici darabokra.A pörköltlét leszűrtem,lepasszíroztam.A húshoz 3 kanálnyi pörköltlét és 1 evőkanál tejfölt tettem.A pörköltléhez szintén adtam tejfölt,és még egy kicsi tejszínt is.A tejfölös husival megkentem a palacsintákat.Kiolajozott tepsibe helyeztem az összehajtogatott palikat.Ráborítottam a tejfölös pörilevet.Tejfölpöttyöket csurgattam rájuk és picit sütőben összemelegítettem.
Nagy sikert aratott.Még nem csináltam eddig ilyet.Úgy látszik kicsit későn bontogatom a szárnyaimat...:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online