2009. január 24., szombat

Gyerekek


Két héttel ezelőtt elmentünk a barátnőmékhez,akik hamarosan elköltöznek sajnos egy másik városba.Tündéri 3 gyereke van.A lányok ikrek:Zsuzsi és Mónika,bátyjuk Robi.Beszélgettünk ki hány éves,mikor van a szülinapja.Megkérdeztem Monát,hogy 'Mondd meg mikor születtél?' A válasz tüneményes volt : ' Hát a Zsuzsi után ! ' :-)Egyébként 5 évesek...

Négy órától este kilencig "babáztunk".Nagyon lefárasztottak minket,édesek.Sok-sok klassz fotót csináltam róluk.Imádnak pózolni,igazi nők.Remélem nem orrol meg rám Robika,hogy fogatlan képet tettem fel róla .

Egyébként is nagyon szeretem olvasni a gyerekszáj történeteket, de ezen a napon élő egyenesben kaptam a jobbnál-jobb dumákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online