2009. január 29., csütörtök

Olvasás



Karácsonyra kaptam ezt a könyvet Bucitól.Olvastam róla a Nők Lapjában egy ismertetőt és nagyon magával ragadott.Szeretem az önéletrajzokat,családregényeket.A régi fekete-fehér fényképek...

Nagyon kedves könyv.Ajánlom mindenkinek.

Mi nagyon sokat olvasunk és nagyon sokat költünk könyvekre.Inkább nem megyünk könyvesbolt felé ... nem gazdaságos betérnünk :-). A neten ismerünk egy nagyon jó antikváriumot , onnan is szoktunk rendelni időnként.Tesómnak és nekem is megvan a saját stílusunk.Ő nagyon szereti az angol romantikát,én a krimiket.Én angolok közül Agatha Christie rajongó vagyok.Most olvastam el az életéről szóló könyvet.Több mint 600 oldal volt,és olyan rossz volt mikor már elfogytak az utolsó lapok.Minden nap olvasnám az életét.
Érdekelnek a titokzatos arab világról szóló könyvek,afrikai kalandok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online