2009. január 27., kedd

Rólunk







Az igazat megvallva csak 2 hete kezdtünk el Tesómmal kreatív dolgokkal foglalkozni.Ő 23 éves Lillának hívják,és születése óta mozgássérült.Ő az életem!




Kitalálta,hogy szeretné hasznossá tenni magát,így jött az ötlet,hogy megpróbálkozik a keresztszemes hímzéssel.Nagyon sok örömet szerez neki az új hobby.Persze még csak Aida-ra öltöget,de hamarosan....!Nem győzöm a fonalakat venni már most :-)




Én pedig szintén kedvet kaptam,hogy hasznossá tegyem az itthon töltött órákat,napokat.Számunkra eddig ismeretlen volt minden olyan oldal,melynek mostanra rabjai lettünk.Azt sem tudtuk eddig,hogy Tilda létezik!!!Csak a Barátok köztben hallottunk ilyen nevű emberről.




Tegnap be is szereztem egy Tilda könyvet...:-)




Én nagyon szeretek sütögetni,így mindig fogtok látni valami klassz sütireceptet.Tesóm nagyon húsimádó (én kevésbé),így előfordulhat,hogy nem csak sütik lesznek.



Régebben foltvarrtam,ideje lesz megint belekezdenem.



Nagyon szeretek fotózni.Van egy nagyon szuper gépem,de még mindig vannak hiányosságaim a fotózás terén.



A Tesócskámat nagyon sokat fogom emlegetni,mert mindig mindent együtt csinálunk.Lehet,hogy ismeritek őt látásból.2007-ben szerepelt a Jóban-rosszban sorozatban.Erre (is) nagyon büszke vagyok.Mellékelek képet róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online