2009. január 24., szombat

Távol






Mint már említettem tavaly tavasszal nem voltam itthon.Észak-Írországban , Warrenpointban töltöttem néhány hónapot.Nem tudom ki hogy van vele,nekem nem nyerte el tetszésemet a hely.Persze mindez fotókon nem látszik.Igyekeztem a szépet látni.Bőven lett volna alkalmam a szememnek nemt etsző dolgokat fotózni.Ami leginkább zavart az a sok szemét volt.2 évvel ezelőtt Tesócskámmal voltunk nyaralni Kos-on,még az sem volt ennyire szemetes hely.Pedig akkor azt gondoltuk,elég balkáni .



Az időjárást meg lehet szokni,bár én nagyon fázós vagyok. Még az esőt is el lehet viselni.



Addig nem tapasztaltam sehol,hogy a fiatalok mennyire "bírják" az alkoholt.Hihetetlen,hogy állandóan buliznak.Persze az idősebbek is.Gondolom,ha esik az eső azért,ha meg nem esik az eső,akkor arra isznak.



Dolgoztam egy étteremben, egy boltban,takarítottam bölcsődét,és zöldségfeldolgozóban is jártam.Tapasztalatnak elég volt.



Meglátásom szerint aki nem születik É-Írországban vörös hajúnak,az előbb utóbb azzá válik.Ennyire sok vörös hajú embert én még nem láttam.Nem jöttek be az ír pasik.Bár reménykedtem,hogy Pierce Brosnannek(aki a szomszéd városkában született) van rokona a környéken.Nem jött szembe egy sem...






Sosem szeretnék még egyszer ilyen messzire kerülni Tesócskámtól.Nem kényszerből mentem,csak a "jobb-lét" reményében.Persze azt már régóta sejtem melyik a kedvenc országom.Arról majd máskor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

blogger templates | Make Money Online